بازیکنان آرسنال در دیدار خارج از خانه امروز مقابل بورنموث با بازوبند مشکی به میدان رفته‌اند. اما علت این اقدام آرسنالی‌ها چیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمپانی شیائومی طی مراسمی از اولین گوشی دنیا با رم ۲۴ گیگابایتی به همراه پرچمدار تاشو جدیدش با نام شیائومی میکس فولد ۳ و دستبند تناسب اندام شیائومی باند ۸ پرو رونمایی کرد.
به گفته اپل علت این اصلاح این است که بعضی در از فعالیت‌ها امکان استفاده از جیب یا کیف پول برای نگهداری یک دستگاه الکترونیکی وجود ندارد برای مثال هنگام ورزش کردن.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری جاعل و کشف یک فقره جعل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
بیتا که صدایش می‌لرزید در برابر قاضی دادگاه ایستاد و با نشانه گرفتن انگشت اشاره به سوی پسری که چند صندلی آن طرف ترنشسته بود و دستبند بر دستانش بود، گفت: این پسر زندگی من را سیاه کرد. او با بهانه ازدواج با من دوست شد و بعد به بهانه اینکه مرا به یک جشن تولد می‌برد به خلوتگاه شیطانی خود که یک ویلای اجاره‌ای بود برد و در آنجا به من تعرض کرد و حالا از او شکایت دارم.
هادی فرجی مربی نیم فصل دوم تیم فوتبال استقلال ملاثانی به شکل عجیبی در حین برگزاری کلاس B آسیا با حضور ماموران مواجه شد و او را با دستبند بردند.
هادی فرجی مربی نیم فصل دوم تیم فوتبال استقلال ملاثانی به شکل عجیبی در حین برگزاری کلاس B آسیا با حضور ماموران مواجه شد و او را با دستبند بردند.
کرج- فرمانده انتظامی کرج گفت: دو نفر از اوباش که با عربده‌کشی و قدرت نمایی نظم و امنیت شهروندان را مختل کرده بودند در اقدام مقتدرانه پلیس دستگیر شدند.
دستبرد به موبایل فروشی ها با پلخمون!
زبان طراحی این دستبند هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبلی‌اش ندارد. این محصول همچنان از یک نمایشگر 1.62 اینچی امولد با قابلیت نمایشگر همیشه روشن درون یک کپسول بهره می‌برد که البته در آن سنسورها و باتری هم قرار گرفته‌اند.
داریوش گفت: مهراد می‌خواست دستبند دوستم را به زور از او بگیرد. او خودش دعوا را به راه انداخت و، چون مقاومت مرا دید با قمه سه ضربه به سرم زد. حتی جای یکی از زخم‌ها هنوز روی پیشانی‌ام نمایان است. خون از پیشانی‌ام جاری شده بود و چشمانم جایی را نمی‌دید. من برای دفاع از خودم چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم و با انتهای چاقو ۲ ضربه به پیشانی مهراد زدم. می‌خواستم هر طور شده آنجا را ترک کنم، اما او مانع فرار من شد. همان موقع ناخواسته تیغه چاقو به گردن او برخورد کرد و من اصلاً متوجه این ماجرا نشدم.
در بازرسی بدنی از متهم یک عدد دستبند و مقدار سی میلیون ریال پول نقد کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
امروزه بیشتر اوقات شاهد بست فلزی هستیم که بین بدنه مداد و پاک‌کن سر مداد قرار می‌گیرد و پاک‌کن را بر روی مداد ثابت می‌کند. نام این بست‌فلزی فرول ferrule که از ترکیب واژه لاتین ferrum یا آهن و verrel یا virl به معنای بست یا دستبند کوچک viriola آمده است. ببینید همین بست فلزی کوچک چه ریشه‌ٔ زبانی مفصلی دارد.
دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو
در صحنه‌ای از این فیلم گروهی از سربازان فرانسوی را پس از دستگیری در یک ماموریت مخفی به پایگاه واکاندان در مالی دستبند به دست را به جلسه سازمان ملل می‌آورند و باعث شرمساری سفیر پاریس در سازمان ملل می‌شوند.
باستان شناسان در جایی که در گذشته پایه فواره بود، آثاری از جمله ۲۶ سنجاق برنزی لباس، یک دستبند، دو مارپیچ فلزی، یک دندان حیوان، مهره‌های کهربا و بیش از ۷۰ ظرف سرامیکی کشف کردند. باستان شناسان معتقدند که کشف چنین وسایلی در این چاه، آن را از سایر چاه‌های کشف شده در این محل متمایز می‌کند.
خبرگزاری تسنیم، شامگاه سه‌شنبه ۲۲ آذر فیلمی تحت عنوان «اعتراف» ۵ ورزشکار به «قصد بمب‌گذاری در شیراز» منتشر کرد. فیلمی که متهمانی جوان را با لباس زندان، چشم‌بند و دستبند و بدون ذکر نام خانوادگی‌شان نشان می‌داد. اما همان اسامی کافی بود تا مشخص شود که ۵ ورزشکار شیرازی در بند، دنا شیبانی، اشراق نجف‌آبادی، محمد خیوه، حسام موسوی و امیرارسلان مهدوی هستند که پیش از این نام‌شان در فضای مجازی شنیده شده و حالا «متهم به اقدام به بمب‌گذاری» هستند.
روزنامه اعتماد نوشت: خواهر خدانور گفت: خدانور دو، سه ماه قبل از اینکه کشته شود، دستگیر شده بود. تازه از زندان آزاد شده بود که این اتفاق برایش افتاد. عکسی هم که از خدانور منتشر شده مربوط به زمانی است که در کلانتری بود. پس از یکی، دو ماه هم با قید وثیقه آزاد شد. ما هم درست نمی‌دانیم به چه دلیل زندان رفته بود. وقتی هم که از زندان آزاد شد همان روزی که معروف به جمعه خونین زاهدان است، خدانور هم کشته می‌شود. البته اول تیر می‌خورد و چند روزی در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان بستری می‌شود بعد هم می‌میرد. پس از آن هم عکسش زمانی که در کلانتری به میله پرچم دستبند زده شده بود، پخش شد.
دستبرد هکرها به یک صرافی در مشهد
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی!
در پی شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس فتا استان البرز مبنی بر اینکه از حساب بانکی آنان مبالغی به سرقت رفته است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و مشخص شد برداشت از حساب مالباختگان به صورت اینترنتی نبوده و به صورت فیزیکی از طریق دستگاه پوز از کارت آن‌ها خرید شده است. به این ترتیب شک ماموران به کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد.
گودرزی در ادامه با اشاره به پرونده رسیدگی پلیس به پرونده سرقت میلیاردی منازل گفت: با وقوع چند فقره سرقت‌ از منازل شرق تهران رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از ماموران پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
فناوری جدید سامسونگ از یک صفحه نمایش انعطاف پذیر تشکیل شده است که در صورت نیاز می‌تواند گسترش داده شود و یا مانند ساعت در اطراف مچ دست انسان قرار بگیرد.
انتشار ویدئویی از فردی شبیه به محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی و اختلاسگر ۳ هزار میلیاردی فراری در کانادا گمانه زنی‌هایی را ایجاد کرد که اگر درست باشد به شایعات چند وقت پیش که در رابطه با مفقود شدن او منتشر شده بود پایان می‌دهد./ منبع: خبرفوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ